مغز گردو

مغز گردو سفید تویسرکان عالی ترین مغز گردو

مغز گردو سفید

مغز گردو درجه یک تویسرکان

 

 

بدون شک نام مغز گردو درجه یک تویسرکان را شنیده‌اید؛ یکی از بهترین و مرغوب‌ترین مغز‌های گردو که در ایران تولید می‌شود و از بالاترین کیفیت برخوردار است. گردو یا مغز گردو یکی از خشکبار محبوب در در بین ایرانیان است که به صورت خام یا پخته مورد مصرف قرار می‌گیرد. این ماده غذایی علاوه بر خوراکی بودن، خواص دیگری مانند خواص درمانی نیز دارد. خاستگاه اصلی گردو و درخت آن ایران است که توسط نیروی دریایی انگلیس به سایر کشور‌ها برده شد. این کشور‌ها توانستند درخت گردو را بر اساس شرایط آب و هوایی خود بهینه کرده و از میوه آن یعنی گردو استفاده کنند. کشور‌های ایران، چین، آمریکا، ترکیه و اوکراین بزرگترین تولید‌کنندگان این ماده غذایی مغذی در دنیا هستند.

 

 

 

ویژگی‌های مغز گردو درجه یک تویسرکان

 

 

مغز گردو درجه یک تویسرکان یکی از بهترین مغز گردو‌های موجود در بازار ایران است که دارای مغز سفید یکدست است. این مغز گردو دارای رنگ سفید و روشن‌تر نسبت به سایر مغز‌های موجود در بازار است و روغن و چربی مفید بیشتری دارد. این نوع از مغز گردو می‌تواند در وعده صبحانه به صورت خام مورد استفاده قرار بگیرد یا در آشپزی برای تهیه غذا‌های مختلف استفاده شود. این مغز  نسبت به سایر مغز‌ها موجود از لحاظ قیمتی به صرفه‌تر بوده و می‌تواند انتخاب مناسبی برای مصرف یک خانوار باش

 

مغز گردو سفید

ما یک انبار جدید از مغز گردو سفید و تازه با کیفیت خوب داریم.

 

این مغز گردو نه تنها خوشمزه بلکه سالم نیز هست. گردو تویسرکان فاقد مواد شیمیایی هستند.

 

 

گردو تویسرکان نوعی گردو است که در دره ها و باغات تویسرکان می روید. رنگ آن سفید روشن و طعم ملایمی دارد. روغن استخراج شده از آجیل حاوی مقادیر بالایی از اسیدهای چرب امگا 3 است که آن را برای پوست مفید می کند.

 

 

مغز گردو سفید تویسرکان  ارگانیک تازه با کیفیت 100% طبیعی و مرغوب (اخروت گیری) با بسته بندی زیپ دار مخصوص/ بسته بندی قابل آب بندی مجدد بسته بندی می شود تا طراوت و ترد را برای مدت طولانی حتی پس از باز کردن بسته بندی حفظ کند. بسته بندی دستی بهداشتی و بهترین فرآیندهای کنترل کیفیت برای اطمینان از اینکه شما بهترین کیفیت را انتخاب می کنید.

 

مغز گردو های ارگانیک تویسرکان که ازباغات بکر تویسرکان تهیه می شود به دلیل طعم و مزه منحصر به فرد خود در سراسر جهان شناخته شده است. با این آجیل پر از مواد مغذی ضروری در هر لقمه از سلامتی لذت ببرید.

گردو قدیمی ترین غذای درختی است که بشر شناخته است. گردوی تویسرکان به طعم منحصر به فرد خود معروف است.

 

 

گردو از دوران حجر و برنز جزء رژیم غذایی انسان بوده است. هزاران سال پیش درختان گردو در ایران رشد می کردند. امروزه، کالیفرنیا، ایالات متحده، منطقه اصلی کشاورزی این آجیل بسیار سالم است. کیفیت انتخاب ویژه را می توان در گردوهای فرانسوی یافت، حتی گاهی اوقات آنها با نام مبدا (به عنوان مثال گرنوبل) به فروش می رسند.

 

 

درختان گردو تا ارتفاع 25 متر رشد می کنند، همنام خانواده گیاهان گردو هستند و اصالتاً از آسیای مرکزی و ایران هستند. امروزه آنها را می توان در بسیاری از مناطق گرم و کوهستانی در سراسر جهان یافت، صادرکننده اصلی کالیفرنیا است. گردو در یک پوسته قهوه ای و خشن محصور شده است. آنها بیش از 9000 سال است که کشت می شوند، در حالی که استفاده از درختان آنها به عنوان منبعی برای چوب مورد تقاضا و گران قیمت یک پس زمینه باقی مانده است.

 

 

گردو در غذاهای مختلفی مانند کیک، شیرینی، بستنی و دسرهای دیگر استفاده می شود، اما در سس ها و سالادها نیز می توان آن را به روغن گردو تبدیل کرد و یک میان وعده محبوب است. گردوی خام به خوبی ترد، معطر و خوش طعم است.

 

اینستاگرام آقای گردو 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *