گردو

گردو پوست کاغذی | گردو پوست کاغذی بخریم یا خیر!!

گردو پوست کاغذی

گردو پوست کاغذی

 

این محصول جزو پرطرفدارترین ‌ها گردوهاست ، گردوی پوست کاغذی بدلیل پوست نازکی که دارد به راحتی قابل شکستن است و میتوان با فشار دادن دو گردو روی هم پوست آنرا شکست،همین مزیت باعث استقبال مشتریان از این محصول شده است.

 

گردو پوست کاغذی مغز پر‌تری دارند و مغز آن به شکل چهار پره جدا میشود،این گردو بدلیل پوست نازک بیشتر مورد هجوم پرندگان قرار می‌گیرند و تا حدودی کمیاب هستند همچنین بیشتر برای مغز گردوی خالص استفاده میشوند

 

روش تشخیص گردوی پوست کاغذی

 

اصلی ترین روش شکستن آن است هنگام خرید دو گردو را روی هم قرار دهید و فشار دهید گردوی پوست کاغذی به راحتی میشکند و مغز آن جدا خواهد شد

 

روش دوم

 

پوست گردوی کاغذی معمولا صاف و رنگ روشن تر از سایر گردوها است و بر جسته‌گی کمتری دارد. البته به این نکته توجه کنید که در برخی موارد فروشندگان اقدام به مخلوط کردن آن با سایر گردو‌ها میکند پس بهتر است در هنگام خرید دقت بیشتری کنید

 

مزایای گردو پوست کاغذی

 

  • مغز بیشتر

گردوی پوست کاغذی معمولا درشتر هستند و پوست نازک آن باعث میشود تا مغز پر‌تری داشته باشند.

 

  • مغز کردن راحتتر

اگر شما قصد دارید از مغز گردو استفاده کنید این گردو بسیار مناسب است و به راحتی مغز میشود، و مغز آن با کمترین آسیب به شکل  چهار پر یا دو پر جدا میشود.

 

 

این محصول بدلیل پوست نازک تری که  دارد در معرض هجوم پرندگان و کلاغ ها است و همین عامل باعث عدم استقبال کشاورزان برای کاشت آن شده است استقبال بازار جهت استفاده از مغز آن هم تاثیر بالای بر نایاب شدن این محصول دارد

 

دوست خوب آجیل ،بیگانه با  فسنجان

 

گردوهای پوست کاغذی روغن کمتری دارند و بیشتر مناسب آجیل و خشکبار یا مصارف از این دست هستند،اگر شما قصد پخت فسنجان دارید بهتر است از این گردو استفاده نکنیدچنین آسیب دیدن آن در هنگام بارگیری تا سبد فروشگاهی محتمل است.پس در هنگام خرید دقت بیشتری کنید.

 

روش نگهداری گردو پوست کاغذی

 

گردو، یکی از محصولات باارزش و پرطرفدار در بین خشکبار می باشد که به عنوان یک منبع غذایی سالم ، که  فواید بی نظیری در  سلامتی دارد. گردوهایی که با پوست نگه داری می شوند، از فاسد شدن آن جلوگیری می کند. در ادامه توضیح داده خواهد شد که چگونه می توان از  گردو  پوست  کاغذی نگهداری کرد.

 

 

گردوی پوست کاغذی باید در دمای خنک و خشک نگهداری شوند. بهترین دما برای نگهداری گردو، در حدود 15-10 درجه سانتی گراد می باشد. همچنین، بهترین رطوبت برای نگهداری گردو، در حدود 50-40% می باشد. در صورتی که رطوبت بیشتر از این باشد، ممکن است گردوهای شما آسیب بیند و پوست های آن ها رطوبت را جذب کند و خیس شود که باعث بروز قارچ می شود.

 

 

همچنین، برای نگهداری گردو، بهتر است از جعبه های فلزی یا پلاستیکی استفاده کنید. این جعبه ها باید دارای درب باشند تا هوا به داخل آنها نفوذ نکند و هوای خشک را حفظ کنند. همچنین، این جعبه ها باید در محلی قرار گیرند که نور خورشید به آنها نرسد و در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرد.

 

 

بهترین روش برای نگهداری گردو پوست کاغذی، این است که آن ها را در پوشش های فلزی قرار داده و سپس این پوشش ها را در یخچال قرار داده شود. در صورتی که قصد نگهداری گردوها برای مدت طولانی تری دارید، می توانید آن ها را در فریزر نگهداری کنید. با این روش، گردوهای شما به مدت چند ماه نگهداری خواهند شد و همچنان خواص سلامتی خود را حفظ خواهند کرد.

 

 

در نهایت، برای نگهداری گردو با پوست، باید به دما، رطوبت و نور مناسب توجه کنید. با رعایت این نکات، می توانید گردوهای خود را برای مدت طولانی نگهداری کنید و از فواید سلامتی آن ها برای خود استفاده کنید

 

نتیجه گیری

 

خرید گردو پوست کاغذی، یکی از روش‌های جالب و محبوب برای تهیه این محصول تازه و خوشمزه است. این روش علاوه بر این که به شما امکان خرید گردو با کیفیت بالا را می‌دهد، باعث حفظ تازگی و طعم اصلی این محصول نیز می‌شود.

 

خرید گردو با پوست کاغذی، انتخاب مناسبی برای افرادی است که به دنبال محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند. با استفاده از این روش خرید، شما می‌توانید از مزارع و باغات گردوهای تازه و مرغوب در سراسر ایران بهره ببرید و لذت بخشی طعم آن‌ها را تجربه کنید.

 

 

اگر شما نیز به دنبال خرید گردو با پوست کاغذی هستید، با اطمینان می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر و اینترنتی ( آقای گردو ) مراجعه کنید و گردوهای با کیفیت و تازه را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

 

سوالات متداول

 

گردوی پوست کاغذی چیست؟

 

  • گردوی پوست کاغذی بدلیل پوست نازکی که دارد به راحتی قابل شکستن است و میتوان با فشار دادن دو گردو روی هم پوست آنرا شکست.

روش تشخیص  گردوی پوست کاغذی ؟؟

 

  • اصلی ترین روش شکستن آن است هنگام خرید دو گردو را روی هم قرار دهید و فشار دهید گردوی پوست کاغذی به راحتی میشکند و مغز آن جدا خواهد شد
  • پوست گردوی کاغذی معمولا صاف و رنگ روشن تر از سایر گردوها است و بر جسته‌گی کمتری دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *