آشپزی با گردو

دسر گردو و موز ( دستور العمل های شگفت انگیز )

دسر گردو

دسر گردو

به دنبال دستور العمل شگفت انگیز دسر گردو هستید؟ جلوترش رو نگاه نکن! دسر گردو شگفت انگیز برای درست کردن در خانه!
من عاشق استفاده از گردو هستم تا جایی که بتوانم! من آنها را به عنوان یک آجیل پیچیده تر، با نت های میوه ای و خاکی فکر می کنم که واقعا می تواند به غذا اضافه کند. ما یک درخت گردوی بزرگ در حیاط خانه خود داریم و می توانیم هر سال درخت خودمان را برداشت کنیم و کلی دسر خوشمزه درست کنیم .

 

 

عملکرد: 8 وعده
زمان آماده سازی: 20 دقیقه
زمان پخت: 15 دقیقه

 

 

دسر گردو یکی از آن دسرهایی است که برای هر موقعیتی، هر چند فانتزی یا معمولی، روی میز شما قرار می گیرد. چیزی در مورد ترکیب گردو با موز وجود دارد که بافتی باورنکردنی ایجاد می کند. با مقداری سس کارامل و بستنی وانیلی که برای سفر دعوت شده است، این ترکیب کاملاً اعتیاد آور است. برای اضافه کردن یک حس منحصر به فرد، رویه پودر گردو درست کنید. تا جایی که نیاز دارید استفاده کنید و بقیه را مانند یک اسلحه مخفی دسر، برای زمان دیگری که به آن لمس خانگی نیاز دارید اما ممکن است زمان درست کردن آن را نداشته باشید، نگه دارید. بستنی وانیلی در اینجا عالی است، اما امتحان کردن طعم های دیگر تحقیقی است که از انجام آن بدتان نمی آید.

 

مواد لازم برای دسر گردو

1/4 فنجان آرد
شکر قهوه ای روشن 1/4 فنجان
2 قاشق غذاخوری کره بدون نمک
1 قاشق چایخوری دارچین آسیاب شده
1/4 قاشق چایخوری نمک
نصف و تکه‌های گردوی طبیعی سرآشپز

سس کارامل:
1/4 فنجان آب پرتقال
1 قاشق چایخوری عصاره وانیل
شکر قهوه ای تیره 1/2 فنجان
1/2 چوب کره بدون نمک
4 عدد موز، پوست کنده، ورقه های طولی و ضربدری
1 پیمانه بستنی وانیلی
نصف و تکه‌های گردوی طبیعی سرآشپز

 

آماده کردن دسر گردو

فر را با دمای 250 درجه فارنهایت گرم کنید.
رویه گردو را درست کنید: در کاسه غذاساز آرد، شکر ، کره، دارچین و نمک را با هم مخلوط کنید. نبض برای ترکیب. ½ فنجان گردو را اضافه کنید و فقط چند بار بپزید تا مخلوط شود. از غذاساز خارج کنید. رویه را روی یک ورقه پخت به صورت دسته های کوچک بچینید و 12 تا 15 دقیقه تا زمانی که قهوه ای طلایی شود بپزید. کنار بگذارید.

 

 

موز را بپزید: در یک کاسه کوچک، آب پرتقال، عصاره وانیل و شکر قهوه ای را با هم مخلوط کنید. کنار گذاشتن یک ماهیتابه با کف سنگین را روی حرارت متوسط گرم کنید. کره را اضافه کنید و ذوب کنید تا کمی قهوه ای شود. موز را اضافه کنید و آنها را به صورت یک لایه در تابه بچینید. حدود 30 ثانیه تا 1 دقیقه روی حرارت زیاد بپزید. آنها را برگردانید و 30 ثانیه دیگر بپزید. مخلوط شکر قهوه ای را در ماهیتابه بریزید و روی حرارت زیاد بگذارید تا بجوشد.

 

 

ظرف را جمع کنید: موز را بردارید و در ظرف سرو بریزید. اجازه دهید سس با حرارت زیاد 30 ثانیه تا 1 دقیقه دیگر کم شود و بقیه گردوها را اضافه کنید و روی موز بریزید. بلافاصله با قاشق های بستنی وانیلی و رویه گردو سرو کنید.

 

اینستاگرام آقای گردو 

 

مقاله : دسر گردو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *